Search This Blog

Sunday, December 12, 2010

MINYAK KELAPA DARAH PURE

Klik pada gambar untuk saiz besar

Kegunaan :metabolisma dan energi, perlindungan dari penyakit,Pencernaan 
dan penyerapan zat,serta masalah Rambut Gugur.


Kod : VCOP
Harga : RM40
150 ml

kegunaan lain : asma kronik





TESTIMONI 1

Kisah benar dan rahsia terbongkar.
Kelebihan Minyak Kelapa Dara kepada penghidap Asma. Ikutilah kisah Maya. Maya seorang pelajar IPT yang merupakan pengidap penyakit asma sejak lahir dan kini umur Maya mencecah 24 tahun.
Namun, pada ketika ini penyakit asma yang Maya hadapi seolah-olah hilang dari hidup Maya dan sekarang Maya tidak lagi bergantung kepada Inhaler (Asthalin), dan  seolah – olah Maya lupa yang Maya adalah penghidap Asma Kronik. Kerana jika dahulu kemana – mana Maya pergi, Inhaler ini ibarat nyawa Maya.
Rahsianya, Maya mengamalkan minum minyak kelapa dara asli sejak bulan januari 2010 dan kesannya dapat dilihat dalam masa 3 bulan. Sebelum ni, ibu bapa Maya telah cuba pelbagai ubat untuk sembuhkan penyakit asma ni. Sebab Asma memang membantutkan kehidupan Maya dan terpaksa bergantung kepada ubat hospital seperti (nama pil asma: salbutamol). Tapi selama mana harus bergantung kepada pil yang pasti megandungi kandungan dadah tu???
Alhamdulillah. Lepas 3 bulan Maya mengamalkan minum minyak kelapa dara pagi dan petang setiap hari, Asma Maya semakin sembuh dan insyAllah, Maya berharap suatu hari Asma Maya akan sembuh sepenuhnya supaya Maya dapat pergi camping dan menjalani aktiviti lasak dengan jayanya. 

Bagi anda yang menghidap penyakit Asma, atau saudara - mara anda, berusaha dan berikhtiarlah mencari penawarnya. Setiap penyakit ada ubatnya kecuali mati. Kita berusaha, Tuhan yang menentukan.
P/S: Nikmat sihat hanya diketahui oleh org yg sakit.



TESTIMONI 2



Nama : minta dirahsiakan
Alamat : Sg. Besar, Selangor

Saya seorang  peniaga. Banyak sudah wang saya laburkan untuk perniagaan saya. Masalah datang bertimpa-timpa, seakan tiada kesudahannya. Namun bayang-bayang untung dan kejayaan masih tidak kelihatan. Disamping perniagaan  banyak perkara lain yang terpaksa saya fikirkan, termasuk keluarga dan anak-anak yang bertebaran tinggal di asrama (termasuk pembelajarannya, perbelanjaannya, serta keselamatannya). Kadang-kadang tidur tidak nyenyak dan selalu terganggu  oleh mimpi-mimpi yang menekan perasaan. Pada peringkat awal kesan ketara yang saya alami ialah  rambut secara keseluruhannya menjadi halus seperti rambut bayi diikuti keguguran rambut yang teruk. Cuma dengan sekadar usapan pada kepala sudah cukup untuk rambut saya gugur. Akhirnya saya dapati bahagian atas kepala saya sudah mula kelihatan kulit, dengan rambut yang sudah terlalu jarang. Risau dengan keadaan tersebut saya berikhtiar mencari penawar. Mujur saya terjumpa Minyak Kelapa Dara Bio-Asli (Pure dan + Honey) Minyak Kelapa Dara Bio-Asli (Pure) saya sapukan di kepala setiap malam sebelum tidur dan minyak kelapa dara + madu saya minum satu sudu setiap hari. Kini masalah rambut gugursaya telah selesai dan secara kseluruhannya rambut saya sudah segar kembali sepertimana ketika saya remaja dahulu - bilah rambut kerasi serta hitam bersinar kembali

No comments:

Post a Comment